Hejsan everybody!

Hejhej! nu har jag packat klart tror jag, imorn blir det fjällen och slalom ;) , blir nog inget bloggande på fyra dar nu, om vi inte tar med laptopen då, och internet, men det tror jag inte..
Peah är här och hon har tagit den bärbara så jag fick ta den andra haha, hon sitter och sjunger och jag lyssnar på ^^<3.
Har ni haft det bra då?
det hoppas jag!
Skolan har väl varit rätt okej.
Vi fick labba på NO:n haha! det var iaf kul.
Sitter vid facebook och bloggen just nu, ska kolla lite i era bloggar tror jag!



Peah; sjunger . Jag; sitter vid datan längst fram. Haha (:

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: peah

hah, snyggaste bilden xd

<333333333333333333

2009-11-18 @ 19:47:52
URL: http://peahtakinover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0