Jag lever

Hejhej! tänkte bara säga att jag lever, haha.
Har varit i fjällen, mysigt!
kom hem 16,00 tror jag?.
Har Åkt slalom för första gången iår!
skit kul, Fredrik ramlade typ hela tiden och fasnade i liften med jackan så han höll på följa med ner igen,
sen blev han sur och knuffade mej i backen ^^
Har haft det kul! fast jag blev väldigt förkyld , igen.
Har typ feber.
Sen köpte och fick jag lite kläder, orkar inte lägga in nån bild nu.
Det får bli imorn!
känner mej inte alls så pigg just nu, ska nog gå upp och umgås lite med familjen ;)

Hoppas att ni hade det bra i helgen!

Puss och Kram

 

Kommentarer
Postat av: peah

HAHAHAHAH , fredrik X'D

har saknat dej så fuuckkat mkt :'(

kmr till dejj idag ,

ily .

<333333333333333333333333333

2009-11-23 @ 07:27:32
URL: http://peahtakinover.blogg.se/
Postat av: BeUniqeUF - Egendesignade linnen

Hej! Är du intresserad av ett unikt och snyggt linne? Just du har chansen till de. Kontakta då oss



Mvh BeUniqeUF

2009-11-23 @ 09:32:21
URL: http://beuniqeuf.blogg.se/
Postat av: självaste fredrik

haha har haft kul... men det var inge kul att fassna i liften:( beatrice garva ihjäl sig och rammla ner på backen. sen när vi åkte skidor i en ganska brant backe knuffade jag henne ^^. jag har lärt mej 180 med skidor! :D bea och jag har garvat va enda kväll i stugan ^^ jag läste hälge och utivårhage. då låg jag i soffan och garvade ihjäl mej. och har sagt mu a ha ha ha i 5 timmar i bilen ^^ beatrice fick ryck till slut och slog mej :(

men nu är vi hemma och jag håller fortfarande med Mu a ha ha ha ^^ och skrattar sen slår hon mej.

2009-11-23 @ 17:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0