Stan med Peah och Oscar

Hejhej. Har inte haft ork att blogga någonting sen igår, vart så himla trött efter att vi har ränt på stan en hel dag igår. Men nu kommer det lite bilder sen igår och idag,  Peah och Pata är fotografen för bilderna :)
Lovar sen att när jag har fått en kamera, då ska jag knäppa mycket mer bilder än  vad jag har gjort nu.


Igår;




Jag och Peah ♥




RuffPuff , Jag och lilla Pata





Östra Skolan , Peah och jag väntade på en viss person som inte våga träffa oss?




Idag;



Oscar som står vid nån staty utanför Guldsmeden i Hudik


Det var bilderna det :)
Peah köpte en grå kofta från Ginatricot,
Och igår köpte jag ett par svarta jeanstights från Ginatricot.

Kommer mer bilder också senare!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: peah

hähähä , hade askul igår och idah :'))<3

2009-11-28 @ 23:00:17
URL: http://peahtakinover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0