Stan med Sara och Peah

Hejhej, kom just hem ifrån julmarknaden i hudik, inköpet blev en vit kofta från ginatricot.
Peah köpte också en före mej haha (: .
hade skit kul!, Peah,Sara och jag gick runt och kolla lite och träffade också lite folk.
Sen var vi där till kl 18,30 kanske?
nu kommer dagens outfit också.





jätte fin mín till höger.. och ja,
händerna ser ut som nå, ja vet inte? någonting konstigt iallafall pga dålig kvalitet på bilderna.
Ska köpa en kamera!

Aja, Koftan såg utsåhär iaf.

Tröja; Veromoda
Kofta; Ginatricot
Jeansleggins; Ginatricot (som jag inte fick med på bild)


Kommentarer
Postat av: ★ Majja ★

hejhej!

nu är det så att jag MÅSTE veta en sak på min blogg!

så gå in och kommentera inlägget om att det ser konstigt ut!

alla som göre är bäst!

KRAM!

2009-11-29 @ 20:39:30
URL: http://majjaoh.blogg.se/
Postat av: peah

MEN FUUUUUUUU :''(

du passa mkt bättre i koftan än mejj :(

<33333333333333333333

2009-11-29 @ 21:23:39
URL: http://peahtakinover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0