Marknaden 2009

Hej, Nu är jag hemma efter att jag har varit hos tandläkaren..
Här kommer iaf lite bilder sen Marknaden!

har censurerat alla personener :)
-
tredje dagen, åkte vi lite karuseller och kollade runt såklart :)

-

haha de är typ spegel på brillorna ;D Peah hade på sig sina och Sara knäppte med min mobil och man ser henne där :) man ser typ bara min vita kofta och hand haha,

- 

virvelvinden och typ mitt i marknaden :).

-

hade grymt kul med er! :D
vi firade Agnes födelsedag första dagen också.
bilden e från första dagen när vi alla sitter i virvelvinden.

<3

de var bilderna de!
nu ska jag göra lite läxor tråkigt men men , måste bli klar på Onsdag o Torsdag.-

Kommentarer
Postat av: peah

men åh gud, tamejtbx ): <3

vi hade fett kul <33333333333333333333

2009-09-10 @ 21:12:44
URL: http://peahtakinover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0