2 December

Har nyss varit ut med hunden, hämtat en tröja och ett linne som ja beställde, Och idag har jag namnsdag :)
Efter jul åker jag till ssvall! fyfan vad nice.
Jag har tråkigt så jag gör som dom andra..

1. Fullständigt namn? - Beatrice Persson.
2. Exakt ålder? - 14år ,9 månader 18 dagar tror jag (a)
3. Vart bor du? - Forsa..
4. Bor tillsammans med? - Familjen + hundvalpen.
5. Husdjur? - kaniner och hunden Tyra.
6. Färg på ditt hus? - Vitt
7. När är du född? - 20 Mars 1996
8. Klass? - 8:1
9. Vilket år tar du studenten? - 2014.. tror ja?
10. Något jobb? - nejförfan :)
11. När ska du sova ikväll? - när jag blir trött.. 11 kanske.
12. Vart i skolan idag? - faktist
13. Duschat idag? - inte än.. kom precis hem

14. Kramat någon idag? - jaa! :)
15. Pussat någon idag? - nej eller jo Tyra :)
16. Vad har du ätit idag? -frukost och lunch
17. Dagens klädsel? - underkläder, mjukisbrallor,linne och hoodie.
18. Dagens fulaste? - Jag jagade Oscar runt hela jävla skolan utomhus utan en sko för den tog han -.-
19. Dagens sötnos? - ;)

20. Dagens roligaste? - Peah på slöjden!
21. Har du många vänner? - Om jag har :)
22. Hur många har du kysst? - öhh... vet inte räknar inte
23. Vem kramade du senast? - Amanda
24. Skulle du vilja blogga med någon? - nejförfan egen ska de va.
25. Hur många skolor har du gått i? - 1
26. Hur många elever går det i din skola? ingen aning runt 300 kanske
27. Har du pojk-/flickvän? - nejs!
28. Vem pratade du med i telefon senast? - pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Aed - Haha:p<3
30. Artist - Tinie Tempah,Akon,Eminem m.m
31. Film? - Ingen aning..
32. Låt? - svårt, det är många de.
33. Mat? - THAIMAT! <3
34. Dryck? - cola såklart
35. Skådis (kvinna)? - ingen aning!
36. Skådis (man)?
Taylor Lautner (a)
37. Stad? - Stockholm och Gävle
38. Land? - Sverige
39. Ämne i skolan? - glömt haha
40. År? - 1996

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - .. ;)
42. Personen du kysste? - .. 
43. Gången du spydde? - Längesen usch.
44. Gången du grät? - Nån dag sen kanske..
45. Pizzan du åt? - Söndags
46. Gången du var i göteborg? - har aldrig varit där.
47. Gången du var i stockholm? - Sommaren 09
48. Gången du var full? - har aldrig varit full ;)
49. Gången du grälade med någon? - ett tag sen de
50. Personen som såg dig gråta? - Vet inte..

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Svårt.. Vitt kanske
52. Hund eller katt? - båda
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på med vilka jag är med.. men mysa kanske!
54. Tv-spel eller datorspel? - dataspel mw2 :D
55. Singel eller upptagen? - beror på..

56. Smal eller tjock? - va?
57. Msn, Skype eller Facebook? - Facebook och msn tror jag 
58. Fotografera eller vara med i fotot? - beror på.. fota kanske
59. Big brother eller paradise hotel? - inget av de.
60. Svart hår eller blont? - spelar inte sån stor roll faktist :)
61. Blåa ögon eller bruna? - spelar ingen roll
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Kan inte gemföra, har aldrig varit i gbg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Vänster! ;)
65. Coca cola eller fanta? - coca cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - Båda såklart.
69. Leva eller dö? - leva

 

ANTAL:.
70. Personer du älskar? - Mina bästa vänner och familj
71. Personer du hatar? - -.- ..
72. Personer som sagt jag älskar dig? - många.
73. Personer du bråkat med? - öhh ja räknade igår jag kom upp till 1245454 st.
74. Glassar du ätit på en dag? - 8 kanske 
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? inga
76. Gånger du haft facebook? - 1
77. Piercingar har du? -öronen 4 st
78. Personer du saknar just nu? - en ..
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 2.

 

VEM:
80. Vill du krama nu? - jadu;)
81. Ska du träffa imorgon? - alla kompisar
82. Sjöng du senast för? - sjunger gör jag lite när som helst :D
83. Hade du senast en msn konversation med? - Felicia,Sara och Antonia
84. Spelade du tv-spel med senast? - Fredrik!
85. Vill du ta med på resa nu? - en speciell :D
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - SÄRA.
87. Förtjänar att dö? - ingen aning..

88. Vill du vara med nu? -kompisarna.. och ;)
89. Vill du sova brevid inatt? - hmm

VAD:
90. Gör dig glad? - kompisarna

91. Gör dig ledsen? - Falska personer eller aa dom gör mej arg.
92. Vad vill du helst göra nu? - åka utomlands
93. Önskar du att du slapp göra? - gå i skolan
94. Vill du ha nu? - Pengar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent?pengar och mobil
96. Längtar du till? - mycket.
97. Tycker du om dina betyg? - -.-
98. Ångrar du i ditt liv? - vissa saker
99. Är det bästa som har hänt dig? - Kompisarna och en speciell.

 



Kommentarer
Postat av: AGNÄÄÄÄÄS ♥

;( ♥

2010-12-14 @ 20:10:18
URL: http://petterssonagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0