Jeffie den bästa här!

Eftersom Bea är lite efterbliven med att uppdatera så tänkte jag göra det! :)) Bea och Jag skrev i förrgår att vi skulle välta kor till alla men det va bara Pontus som ville vara med :(( Patrich eller va han hette han dissa Bea.. Och mina "vänner" dissade mig med, dom tyckte nog jag va helt vrickad :'D Imorgon drar jag till västerås tills på fredag så Bea ska smsa mig hela veckan har jag besämt och det ska alla andra med, annars kommer jag ha mega super tråkigt :)) Nu känner jag för att kanske uppdatera min egen blogg så nu ska jag sluta skriva här, ha det!♥



Kommentarer
Postat av: >AGNES<

tack, men du har sjukt fina ögon älskar färgen!

ring mej senare om du nu ser det här (:

<3

2010-07-26 @ 11:59:44
URL: http://petterssonagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0