The prettiest things can come out of the coldest mind.

Hejsan? (a) haha ja måste skärpa mig, men ibland orkar jag bara inte..
Aja, den här veckan har varit grym! iförrförrgår tog jag,Sara och Peah bussen till hudik, Peah skulle träffa Anton, så jag och Sara gick själva och bara gick runt ett tag, sen träffade vi E och Fem :) vi var med dom kulkul, vilket jag och Sara ska göra imorgon också.
Igår sov jag hos Agnes och vi hade filmkväll, mysigt vettni.
Idag sålde vi jordgubbar vid ica hahah Agnes sommarjobb är ju så roligt så, sen kom Pontus och pratade en stund med oss, efter det kom Sara och Amanda också, och efter det drog jag hem och käka, och nu sitter jag här och pratar lite med Jennifer.
Grattis till alla er som orkade läsa allt!


suddig o ''fin'' bild ifrån när Sara och jag var på hölick för nån vecka sen får duga just nu.
Peace aout!


Kommentarer
Postat av: Jennifer [foto&vardag]

nämen oj du hittade hur man uppdaterar bloggen ? (a) <3

2010-07-09 @ 00:49:37
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: Frida :)

Anton? :D <3

hähäh, jag orkade läsa,

gz på mejj! :D

2010-07-09 @ 12:26:08
URL: http://fridamittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0