Mina mobiler gillar att simma. ♥

Hej, Idag var det byn hela dagen med lite kompisar! vi hade inget att göra så då drog vi ner till bryggan och då såklart så ska min mobil hoppa i vattnet igen, så då var jag tvungen att hoppa i och hämta den och de va skit kallt men ja gör allt för min bebis (a) haha hatar min röda mobil som ja hade som reserv ( den jag tappade ) Fattar inte hur jag lyckas asså. Men aja har min rosa nu igen , den fungerade faktist sen sist jag tappade den!
Har inte så mycket mer att skriva , skriver imorgon eller kanske ikväll om ja orkar.

 
vad hände..?

Kommentarer
Postat av: peah

hahah,först trodde jagatt du skulle skita i den:o

<3

2010-06-17 @ 10:36:03
URL: http://peahtakinover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0