Jeffie Gästbloggar! (jeffelina.blogg.se)

Hejsan alla söta bloggläsare. Beatrice uppdaterar inte så värst ofta så jag tänkte att då kanske jag kunnde gästblogga. Jag är sjuk idag så medans alla Göteborgare är i skolan så ligger jag hemma och kollar på film >:) Vi i Göteborg har redan haft vårat lov, typ för tre veckor sedan. Jag är jätte yr så för min del blir det nog sjukhuset lite senare, kanske får dropp där. Hoppas man inte måste ha sån där ful "sjukhusklänning" på sig :O. Nu ska jag fortsätta kolla på serien Mirror Mirror. Många kanske inte känner igen serien men den gick år 1999, då var jag 5år.. Jag va helt kär i den, missate inte ett enda program, så det är kul att kolla på den nu (känner faktiskt igen lite av den) Men nu ska jag fortsätta. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0