Louiiize - lost without you.

Måste skriva vad jag tycker att du är den ända och när jag är med dig  så kan inget dåligt hända, när jag ser i dina ögon ser jag stjärnor som glimmar, när jag rör vid dig känner jag hur hela kroppen pirrar för din kärlek gör jag allt ingenting kan bli för krångligt. Jag skulle gå igenom eld och vatten även fast det blev jobbigt, för jag lovar dig du är
faktist allt jag behöver. För ett liv utan dig vill jag inte tänka mig inte för en sekund vill jag vara utan din kärlek den har fått mig att må bra och glömma allas svek. Du har fått mig på topp och utan dig är jag ingenting. Inte för nått i världen skulle jag nånsin lämna dig. För mig är du helt underbar speciell och bäst och i mitt liv är du den som jag älskar mest.


sjukt fin låt och den stämde in..

Kommentarer
Postat av: peah

<33333333333333333333333!

2010-11-25 @ 20:01:04
URL: http://peahtakinover.blogg.se/
Postat av: loulie

Hej =)

Känns lite dumt att säga, men ja jag googlade mig själv och hittade att du hade lagt upp min låttext här. Det är alltid kul när man får bra kritik från andra.

Kika gärna in på min blogg www.loulie.se

Kram

2011-09-01 @ 19:22:02
URL: http://loulie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0