Kanske byter skola?

Har inte godkänt i matte, och efter jullovet skrivs betygen som vi ska söka in
till gymnasiet med, vet inte hur ja ska lyckas med det, känns som att de inte tar allt på allvar på vår skola
slappt osv. Har försökt enda sen 1an tills nu i 9an och ja har ALDRIG fått ett godkänt på tre år i ett matteprov, ja fattar inte hur man kan vara så dålig på det asså? :o
Men mamma vill att ja byter till gladahudikskolan, funderar verkligen på att göra det, om man nu kan byta såhär bara för i min skola kommer jag ändå ingenstans över huvudtaget känner ja.
Om jag nu gör det så ska de faktiskt bli väldigt skönt att slippa forsa och vår skola måste jag säga! För jag är sjukt äckligt trött på lundsskola nu. Och om jag byter så får jag gå med älskade Peah wik som jag har saknat så sjukt mycket, kommer ihåg när vi var med varandra varje dag, varje kväll, varje helg.
Vi gick jämt hem till varandra efter skolan utan att ens tänka på att fråga om vi skulle göra det, för det bara blev så. Men självklart kommer jag också sakna mina kompisar och så på min skola som jag går i nu.
Så de blir så svårt, men ja måste ju tänka på betygen också, har ingen lust med att gå IV och där tänker ja inte slösa bort halva året eller så för att få godkänt i matte.
Tänker fixa skiten nu, ska fan göra vad som helst.
Men om ja måste byta så gör jag det!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Byt du.. så får du vara med peah! Så kan du bara skita i mej och alla dina andra vänner i forsa. Gör så du!

2011-12-06 @ 15:48:20
URL: http://frittchoff.blogg.se/
Postat av: peah

byt skola<3

men komihåg att du gör allt dehär enbart för din skull. du ska inte stanna i forsa bara för dom i din klass skull, och inte byta till glada bara för min skull.

MEN JAG TACKAR GÄRNA JA TILL ATT DU BYTER :D<3

2011-12-09 @ 19:02:54
URL: http://peahtakinover.blogg.se/
Postat av: peah

älskar dej<3333333333

2011-12-09 @ 19:03:33
URL: http://peahtakinover.blogg.se/
Postat av: agnes pettersson ♥

beatrice.håll ut.. vet att du ska byta bara för din skulle men det skulle inte gå ihop om både du o peah var borta. snälla.. snälla.. snäääälllaaa!! stanna ;(<3

2011-12-11 @ 16:46:49
URL: http://petterssonagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0