Stan med Agnes,Peah,Nicole,Kim & Patric!

Kom hem för en liten stund sen, slutade kl 14.00 idag på skolan för att någon lektion var inställd, sjukt skönt måste jag säga. Agnes, jag och Felicia K tog bussen till stan för att träffa Peah,Patric och Nicole! Och efter ett tag kom Agnes pojkvän Kim. Vi gick runt på stan och så, små handlade lite och bara va!
Hjälpte Patos att köpa en mössa haha och själv köpte jag En tröja och hårfärg.
Vid 5 tiden så tog vi bussen till forsa och gick hem till Peah, Agnes och hon färgade mitt hår och även dom gjorde lite slingor av färgen som blev kvar! :)
Haft otroligt roligt idag iallafall!
Och imorn åker jag till Delsbo för att vara med mitt älskade ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0