Hudik med Sara

Efter skolan drog jag och Sara till hudik.. vi blev inte kvar där så länge för det fanns seriöst inget att göra där för vi hade inte med oss så mycket pengar, så vi drog och solade 16min, och ja bränner mej jävligt lätt så självklart blev jag röd, men lite rand fick man ju ändå :) Sedan gick vi till hemmakväll och köpte cola och Sara köpte godis.
Imorgon vet jag inte riktigt tror jag sover hos Sara också, sen var det nått snack om att Peah,jag och Marqs + andra kanske skulle på bio också men ja vet inte riktigt hur det blir där.
Glömmer som vanligt att ta kort -.-
jaja super snygga sovtröjan och ser trött somfan ut men skit samma har
ändå inga andra att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0