Grattis världens finaste. ♥

Grattis hjärtat, idag blir du 17år. Det finns inga ord för hur mycket jag älskar dej och hur underbar du är.
Fredag den 13 blev min turdag. jag minns varje dag vi spenderar tillsammans, desutom är det två månader och tio dagar idag. Minns när vi satt på busshållplatsen kl 1 på natten för du skulle hem, du höll om mej och det kändes så himla rätt att de va vi. Och efter vi hade tittat klart på en film, och du somnade, jag tittade på dej hurlänge som helst och tänkte att du är verkligen den rätta. Allt som vi har bestämt som ska hända i framtiden kommer att hända, det vet jag. Du verkligen finns där för mej jämt,stöttar mej jämt. Kan prata om exakt allt med dej och du förstår precis vad jag menar. När jag mår dåligt håller du om mej och säger att allt kommer bli bra och så mycket mer.
Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om dej och allt är bra.
Idag är det din dag och jag hoppas verkligen att du får världensbästa födelsedag.
Och i mitt hjärta stannar du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0