Jävla sommarskola

Nu är två veckor av sommarlovet förstört pga sommarskola -.-
Aja jag är iallafall inte den ända som e sär :') jag och Agnes åker dit på måndag morgon sen
drar jag och Per någonstans! världens gulligaste pojk ♥
Och sen till helgen åker ja med mamma till ssvall o shoppar så jävla häärligt att slippa forsa! :D
Rätt bra midsommar faktist, även fast de va sämst väder som vanligt, men jag och Peah hade roligt ändå vi.
Var meningen att vi skulle dygna till kl 9 imorse men jag somna kanske halv 6 och peah efter 6-7 nått..
Och vid 4 tiden på morgonen så kom Ante och Johan o kasta en massa jävla sten på tältet och vi sket ju på oss för inte visste vi att de va dom, bilder kommer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0