Lost without you

All i know is i'm lost without you, im not gonna lie,  How am i gonna be strong without you i need you by my side.
Måste skriva vad jag tycker att du är den enda och när jag är med dig så kan inget dåligt hända. Och när jag ser i dina ögon ser jag stjärnor som glimmar och när jag rör vid dig känner jag hur hela kroppen pirrar.
För din kärlek gör jag allt inget kan bli för krångligt, skulle gå genom eld och vatten även fast det blev jobbigt.
För jag lovar dig du är faktist allt jag behöver, jag är inte den bästa men baby jag försöker, 
jag hoppas att du märker att jag faktist bättrar mig för ett liv utan dig vill jag inte tänka mig inte för en sekund vill jag vara utan din kärlek den har fått mig att må bra och glömma allas svek. Du har fått mig på topp och utan dig är jag ingenting inte för nått i världens skulle jag någonsin lämna dig, för mig är du helt underbar,speciell och bäst, och i mitt liv är du den som jag älskar mest.
Ingen annan har fått mig att såhär glad som nu, för Per du är bäst och det ska alltid vara jag och du, om jag fick chansen skulle jag ge dig mitt liv, ge dig all kärlek ge dig allt som du rört vid, våran kärlek den är evig den kan få mig stå, att det är vi två föralltid är någonting jag litar på. Att somna och vakna bredvid dig är en riktig härlig känsla, jag skulle kunna dö dom dagar jag vaknar ensam, du har hela min tillit, du har mitt hjärta i din hand, en dag blir jag din fru och den dag blir du min man.
så gullig till höger (a) :')
Du ska veta att jag har aldrig varit så kär som jag är just nu.

Kommentarer
Postat av: peah

men naw.. ni är världens finaste! <3

2011-06-22 @ 12:28:48
URL: http://peahtakinover.blogg.se/
Postat av: mariejennifer' foto&mode

Saknar dej mer beis! :( <3



Va söta ni är! Han liknar theo lite på den stora bilden ;o MEN NI ÄR ÄNDÅ SÅ SÖTA :D <3

2011-06-23 @ 12:07:47
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0