SOMMARLOV!

Äntligen sommarlov! och kl halv 9 drog vi till fränö, träffade alla underbara kompisar 
och sedan kanske vid 12 tiden drog jag,Per♥,Pernilla, Håkan och söta lilla Maja till hudik för Pers syster Sara tog studenten!, Efter studenttåget åkte vi till iggesund och jag och per var mest ute och gick, pratade och så! :')
du ska veta hur mycket jag älskar dig.
Sedan på eftermiddagen var det studentmiddag sjukt mysigt, han familj och släkt är ju för underbara asså :D
Bästa dagen på länge!
På måndag är det 1månad med världens underbaraste! ♥


Kommentarer
Postat av: peah

wille ba: hej jag är finast i världen.

2011-06-21 @ 12:34:17
URL: http://peahtakinover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0