Till världens bästa vän / frittchoff♥

Lovade att jag inte skulle göra nått, men tänkte bara skriva lite!
Du är så sjukt jävla underbar beatrice, vad skulle jag göra utan dej? Du är den som gör mej lugn, du gör så att jag kan andas. En av de bästa sakerna jag vet, är att sova i ditt knä. Känner mej så trygg! Älskar att höra ditt skratt, älskar att se dej le! Kan göra allt med dej, skratta & gråta! Vi har fan gjort allt tsm? Otroligt, det känns som att det var igår det var den 25 september. Det har gått jävligt fort, snart nio månader! Vi måste hitta på något att göra den 25 september 2011! Skulle kunna skriva hur mycket som helst nu, men du är mitt allt!
Jag älskar dej beatrice persson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0