Så underbar du är hjärtat

Beatrice, du som lyser upp min dagar, du är så sjukt underbar du är!
Du gör så man är så himla lyckliga, du är världens bästa person, jag svär.
Finns ingen bättre än dej, så sjukt bra du är seriöst.
Enda sedan första gången vi träffades, så har du gjort mej så lycklig, är så glad över att vi träffades, 
sjukt glad att du kom in i mitt liv, du är perfekt hjärtat, du är allt om jag vill ha, dej jag vill leva med.
Så jävla härligt att du är min, så underbart att det är vi.
Du är en riktig toppen tjej, världens finaste.
13/05-2011, en dag som jag kommer minnas, bästa dagen. Inget man glömmer.
Kommer ihåg den dagen, och alla andra dagar med dej, så himla underbara dagar, glad att vi haft så bra dagar tillsammans, men är ännu gladare över att det kommer bli fler, för evigt hjärtat.
Du & jag mot världen, så de ska vara helt enkelt!
Inget i hela världen kan ändra på de, finns absolut inget som kan ändra de, på något sätt.
För vi klarar allt tillsammans.
Sjukt mysig du är, dina läppar är oemotståndliga, de är så härliga, dina läppar är de enda som mina läppar kommer kyssa. 
Älskar dej världens bästa, nu & för evigt ♥

// Din för alltid ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0