As nöjd.

Är otroligt nöjd med min linje jag valde och Peah bytte från samhälle till handel igår hon med och hon fick börja med oss på engång, Så nu känns det ennu bättre! o jag vaknade av att jag mådde illa som fan och börja skaka som vanligt, vet inte varför de blir så.. Så jag stannade hemma idag, o vi som skulle till borgaparken eller vad de heter, Men på måndag när skolan börjar på riktigt så ska jag bli bättre än vad jag var förra året, mindre frånvaro och bättre betyg, må bättre och leva livet mer och inte slösa tid på det och dom som inte förtjänar det! 
Snart är det marknad oxå och de ska bli mycke roligare i år än vad de var förra året det med! 
och jag längtar tills jag får superlångt hår igen så ja kan färga det mörkbrunt så ja slipper ha mörkblondt.. 
Och jag tänker avsluta detta inlägg med att jag har världens bästa pojkvän ♥
 

Kommentarer
Postat av: sexyboi_94

Älskar dej världens bästa!!<33

Svar: fint namn;)DU är!<33
beeatricee.blogg.se

2012-08-24 @ 19:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0