Julafton & Nyår

Längsen man uppdaterade nått så tänkte göra det nu! Firade jul med familjen och Per, fick det jag önskade mig och lite till, så jag är otroligt nöjd, och jag fick världens finaste silver halsband och armband, tröja och en parfym av mitt älskade hjärta. 
Hade även varit med Per,Kim och Anders hela veckan och vi gick på mellandags rean, jag hittade inte så mycket, bara en tröja och ett par dr denim jeans, medans Per och Kim storshoppade haha. Men har beställt en nyårs tröja + fint nagellack som ja inte tror kommer komma på måndag.. så de är ju synd, men får ha den dagen efter då isåfall. 
Imorgon drar jag Per och Kim till stan igen för att älskling ska köpa en tv och för att säga hejdå till hans bästa bror som ska åka hem. Har haft otroligt roligt med er. Guldvärda. 
 

Kommentarer
Postat av: agge

bra att du bloggar bebbe :D fortsätt med det!

2012-12-30 @ 14:14:29
URL: http://nattstad.se/petterssonagnes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0