Skriver av mej lite bara för att ja är trött på..

Jo, på att personer som lägger sej i andras förhållande, även dom som har egna, att dom över huvud ens orkar lägga ner så jävla mycket av sin tid på andra? jag fattar inte, som dedär jävla ordet toffel. Jag och Perry har varit tillsammans i 9månader, snart ett år! och det är sjukt vad jag älskar honom, han är helt perfekt, precis så som jag alltid drömt om har han, dendär killen som stöttar än igenom allt oavsätt vad, som älskar en för den man är och verkligen visar det varje dag! tänk att killen som man alltid drömt om existerar och är min.
Men iallafall, folk som kallar en toffel, läste på Agnes blogg och jag kan inget annat än att bara hålla med henne.
Tänkte skriva lite jag med om det för att man har ju fått hört det så jävla många gånger, och varför skulle man ens ta åt sej av det lilla ordet? att ens orka ta åt sej när det är så onödigt. Jag är med dom jag trivs bäst med, och Perry är en av dom som jag trivs bäst med. Falska personer behöver man inte i sitt liv, och man ska verkligen aldrig ta åt sej av skitsnack som flyger ur munnen på folk hit o dit, det är bara brist på självförtroende. Vissa mår bättre av att försöka få ner andra, men de är ju bara synd det, att man måste göra något sånt för att man själv ska må bra för sekunden. Men dom som aldrig fått varit med om äkta kärlek vet ju inte hur det är, så dom vet ju inte av något annat, men när dom själv hamnar där då kommer nog dom förhoppningsvis tänka om. 
Man ska inte falla för såkallade grupptryck, man ska inte vara svag i onödan, ju mer man är med om, ju starkare blir man, ju mindre, ja då har man ju inte lärt sej att stå upp på egna ben än och då är det oxå ganska svårt att våga vara sej själv. Ville bara skriva dethär för att ja vet att de är många som har fått hört samma sak och jag är skapligt less på sånthär. Lev livet du vill leva.
Världens underbaraste pojkvän och världens bästa peah där oxå. ♥

Kommentarer
Postat av: peah

Håller med dej älskling, älskar dej<3

2012-02-24 @ 13:16:38
URL: http://peahtakinover.blogg.se/
Postat av: peah

fin flint jag har

2012-02-25 @ 13:47:54
URL: http://peahtakinover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0