Att jag orkar.

Visste du..
att jag vill ha - Kim<3
att min senaste kyss – 2 timmar sen
att jag lyssnar mest å - Dubstep♥
att jag pratar – Ganska mycket
att jag inte gillar - idioter, p12or, fjortisar, falska jävlar.
att min första riktiga kyss – fuck that.. vill inte tänka på det USCH
att jag avskyr när folk snackar – skit..
att kärlek är - det bästa som finns för mig, just nu.. för var det bara skit. ♥
att jag gillar att - :L, va med mina vänner och kim
att jag alltid kommer att – älska mina vänner
att jag är hemligt förälskad i – Kim, inte hemligt
att sist jag grät var – vet inte..
att min mobiltelefon är – en samsung galaxy ace, me laf it ♥
att när jag vaknar på morgonen – myser jag med Kim Possible :L inte alla som får göra det
att innan jag går och lägger mig - myser jag med kimmi
att idag har jag - packat.. flyttar om 2 veckor..
att jag just nu tänker på - Kim
att i kväll ska jag – va med kim
att i morgon kommer jag – stå i cafeterian med Kringlan
att jag hoppas – mycket <3
Har du:
Någon som förstår dig? – ja verkligen ♥
Någon som du saknar? - Sara, Peah, Antonia, Vilma, Kim, Morfar och många fler..♥
Någon som du hatar? – tänker inte nämna namn men hon är ful
Vem kramade dig senast? – Kim
Vem pussade dig senast? – Kim
Vem ringde dig senast? – Pappa
Vem ringde du senast? –Antonia ♥
Vem var hemma hos dig senast? – tror det var Kim :*
Vem var du hemma hos senast? – Kim
Har du några kärleksproblem? – nej verkligen inte ♥
Har du pratat med någon idag? - Kim, mamma.. pappa..
Har du gråtit idag? – nej
Har du skrattat idag? - ja
Jag:
Är singel? - nejnej
Svär ofta? – haha hela tiden
Sjunger i duschen? – alltid
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - fanå
Skrattar åt dina egna skämt? - haha ja det gör jag verkligen
Är kär? - ja det är jag verkligen <33
Har du:
piercingar? – öronen bara
Syskon? – Lina Joel
Jobb? – ibland på sommaren
För många vänner? – vadå för mångA?
Rymt hemifrån? – jadå
Bra självförtroende? – VERKLIGEN INTE.. :'(
Sagt ”jag älskar dig” till någon? – ja<3
Varit kär? – är kär
Gjort något olagligt? – för mycket
Somnat i skolan? – ja..
Brutit ett ben? – ett ben i handleden
Tappat bort mig i min hemstad? - verkligen inte
Sett en fallande stjärna och önskat? – ja, med peah <3
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? – haha ja..
Smugit ut utan lov? - ja xd
En hemlighet som ingen annan vet? – ja
Sovit en hel dag? – ja
Somnat gråtande? – ja
Hånglat med tre eller mer på en kväll? - nej
Blivit generad inför folk? – ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - ja
Ätit musslor? – ja
Varit på en festival? – nope
Blivit kallad player? – ja xd men inte seriöst
Färgat ditt hår svart? – verkligen inte
Vad:
Längtar du mest till just nu? – mycket
Ska du göra i helgen? - vet inte faktiskt
Har du för kläder på dig? – jeans shorts, tjocktröja och socker xd
Gjorde du igår? – var med mitt hjärta, sen va jag hos mormor sen kollade vi film hos älsk
Ska du göra i sommar? - as mycket
Åt du senast? - sallad
Har du för mobil? – samsung galaxy ace
Vad köpte du senast? – chipschips godis dricka
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? – hah... vet inte
Vem/vilka:
Var du med senast? - Kim
Slog du senast? – vet inte
Fick du sms från senast? - Peah
Pratade du med? - pappa
Skulle du kunna göra allt för? - Kim, Peah, Sara, Vilma, Antonia och Emelie
Var du med senast av det motsatta könet? – Kim grrrr
Kan du lita på mest? – Kim och Peah, Sara, Vilma, Antonia och Emelie
Allmänt:
Har du pussat en groda? – nej
Kan du hjula? - kunde..
Biter du på naglarna? - oh yes i do xd
Är du EMO? – ja.. som fan närååå
Vad skulle du göra om du vann en miljon? -shoppa som en idiot, köpa en iphone, ny dator, en bio och massa mer
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - verkligen inte för höjdrädd
Har du sjungit inför publik? – ja
Följer du mode? – verkligen inte, mode är för idioter.. man ska vara sig själv
Är du hungrig? – nja.. sugen
Är du blyg? – sådär..
Visste du..
att jag vill ha - Perry!
att min senaste kyss – mindre än en halvtimme sen
att jag lyssnar mest på - föremesta rnb o typ lite dupstep :)
att jag pratar – inte alls mycket.
att jag inte gillar - falska personer, ytliga osv.
att min första riktiga kyss – Per ♥
att jag avskyr när folk snackar – skit såklart, vad annars?
att kärlek är - Bäst. Har aldrig blivit så lycklig av kärlek som jag är just nu.
att jag gillar att - Allt möjligt ;-) , ne men va med mina älskade kompisar och Per.
att jag alltid kommer att – Finnas och älska mina vänner och Per.
att jag är hemligt förälskad i – Aaa jätte hemligt att ja är kär i Perry..
att sist jag grät var – m.
att min mobiltelefon är – BÄSTA MOBILEN SOM JA NÅGONSIN HAR HAFT. ♥
att när jag vaknar på morgonen – så väcker Perry mej med en puss :')
att innan jag går och lägger mig - Pratar med Per och fb!
att idag har jag - bakat kladdkaka
att jag just nu tänker på - Per ♥
att i kväll ska jag – göra klart matte....
att i morgon kommer jag – Vara på broman med Sara!
att jag hoppas – på att 2012 kommer bli bäst.
Har du:
Någon som förstår dig? – Oja.
Någon som du saknar? - Ramosen!
Någon som du hatar? – hatar o hatar, tycker inte om na iallafall.
Vem kramade dig senast? – Perry
Vem pussade dig senast? – Perry!
Vem ringde dig senast? – Sara
Vem ringde du senast? – Perry
Vem var hemma hos dig senast? – Perry där oxå :)
Vem var du hemma hos senast? – Sara Kring
Har du några kärleksproblem? – Nooway
Har du pratat med någon idag? - mamma,pappa,fredrik,sara,agnes,antonia,felicia o feliciak o Per
Har du gråtit idag? – nej.
Har du skrattat idag? - ja!
Jag:
Är singel? - inte precis
Svär ofta? – händer väl de åh.
Sjunger i duschen? – njae
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - varje dag
Skrattar åt dina egna skämt? - haha klart.
Är kär? - Att jag är.
Har du:
piercingar? – 3st i örat, 1 växt igen o ett längst upp typ, och näsan.
Syskon? – Fredrik
Jobb? – Förmodligen i sommar
För många vänner? – går inte?
Rymt hemifrån? – typ hela tiden när ja va liten, skulle flytta till en sten o tog med mej fredrik som börja grina:*
Bra självförtroende? – nja.
Sagt ”jag älskar dig” till någon? – Ja!
Varit kär? – Är otroligt kär
Gjort något olagligt? – :)
Somnat i skolan? – typ.
Brutit ett ben? – Nej
Tappat bort mig i min hemstad? - nejdå
Sett en fallande stjärna och önskat? – ja och det har slagit in faktiskt
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? – ja
Smugit ut utan lov? - ja :)
En hemlighet som ingen annan vet? – ja
Sovit en hel dag? – ja
Somnat gråtande? – typ
Hånglat med tre eller mer på en kväll? - neje
Blivit generad inför folk? – vem har inte det?
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - nej
Ätit musslor? – nej fyfan va äckligt.
Varit på en festival? – nej
Blivit kallad player? – nej
Färgat ditt hår svart? – svart/röd
Vad:
Längtar du mest till just nu? – SOMMARLOV
Ska du göra i helgen? - Fredag till lördag Perry, Söndag vara med Sara
Har du för kläder på dig? – Underkläder och Perrys tröja xd
Gjorde du igår? – Bg med Sara
Ska du göra i sommar? - allt som ja missade denhär sommaren och mycket mer!
Åt du senast? - spaghetti och köttfärssås
Har du för mobil? – Lg 2x♥
Vad köpte du senast? – Vitamin well och macka xd
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? – Svimma för första gången i mitt liv.
Vem/vilka:
Var du med senast? - Perin<3
Slog du senast? – mack-krig i matsalen med Agge ;)
Fick du sms från senast? - Perry o Sara
Pratade du med? - pappa
Skulle du kunna göra allt för? - Per, Peah,Agnes,Sara,Antonia,Ramos, Jeffie!
Var du med senast av det motsatta könet? – Perry ;);)
Kan du lita på mest? – Peah, Felicia och Per Jeffie o fler
Allmänt:
Har du pussat en groda? – neje
Kan du hjula? - tror de:)
Biter du på naglarna? - Nej! stolt.
Är du EMO? – hela dan varje dag.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka utomlands o shoppa!
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - gud nej.
Har du sjungit inför publik? – nej
Följer du mode? – asså vafan, man klär väl sej så som man själv vill, inte efter andra.
Är du hungrig? – verkligen inte.
Är du blyg? – ja något otroligt..

Snodde den från Aggeskalbagge:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0