Byn & Stan

Idag väckte jag Perran kl halv tolv och var jätte pigg, helt otroligt för att vara mej..Men iallafall så bestämde vi oss för att äta lunch på hotchili i stan och träffa bästa hjärtat Peah & Amanda! Och vi gick runt och pratade om allt mellan himmel och jord♥. Sedan åkte vi till byn och träffade Agnes och Kim en snabbis och alla andra!
I Helgen är det cruising och då ska jag tillbringa den kvällen Med Per,Peah & förmodligen Agnes & Starsken oxå om dom kan, men de hoppas jag!
Sen när vi lessnar så drar vi till mej och sover resten av natten där. 
Jag vill bara säga att ni är det bästa som finns, så sjukt underbara kompisar, jag älskar er från månen och tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Agge

ååååååh sakna :( <3

Svar: jaa :( <3
beeatricee.blogg.se

2012-07-22 @ 18:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0