Come on and move your body Your body and your soul So you can hear the dj He takes you in control.

 
 

Igår började med att jag och Per drog på skutan med min mamma och lillebror o åt massa glass, ÄNTLIGEN ingen kan någonsin fatta hur mycket jag har längtat efter det hela veckan efter att ha stått i ett café i två veckor i värmen.. 
Sedan drog vi ner till stan vid 22:00 tror ja, och mötte Kim och Emil för att sedan dra till maln för att Emil ville dit.. 
Så då var vi där i två timmar typ o där vare inge roligt alls så vi gick till donken och åt där! träffade även Kärrström,Frida,Antonia och Anders! sen vid två tiden så drog vi tillbaka till njutånger och efter ett litet tag så slocknade alla tre där hos Per. Och nu om två timmar drygt så ska jag gå ner till station som tar en halvtimme.. 
 
 dedär måste dom ju ha kollat genom fb iallafall :o
haha har inga bilder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0