Grattis på födelsedagen älskling ♥

Idag är det inte bara vilken dag som helst. Det är världens mest underbaraste pojk som fyller hela 18 år! 
Äntligen får du bestämma helt själv och göra vad du än känner för att göra, Du är så jävla älskad Per John Elliot Eneroth Stadin.. utan dej hade jag aldrig orkat med allt i mitt liv som hänt under dehär senaste året, du lär mej att älska mer och mer för varje dag som går,och vilka som är äkta och falska. Du har alltid stått vid min sida när jag har mått som värst, och dom dagarna som jag mår som bäst på så gör du dom ennu bättre, för det är du som gör allt perfekt i mitt liv, tänk att ingen annan människa på denna jord har fått mej att må så bra på det sättet som du får mej att må, enda sen dagen på station då vi träffades för första gången var det något speciellt med dej, du gick fram till mej på en gång även fast du inte ens kände mej och började prata med mej, krama mej, haha busa och retas med mej, är så glad att vi hade gemensamma kompisar som gjorde att vi träffades just då..  du har visat mej vad äkta kärlek är och jag vet att det är med dej som jag vill leva med resten av mitt liv med! Det är du som vet precis hur man gör en tjej till den lyckligaste! Sen när vi kommer till Gävle så får du
välja precis själv vad du vill ha i present :*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0