Hejhejhej!

Jag o Per var till sundsvall i förrgår och storshoppade! 50% rea i stort sätt alla affärer:) Kan lägga ut bilder på de ja köpte sen om jag kommer ihåg, men jag köpte iallafall två tröjor o ett linne, två jeans, ett par skor, en onepiece typ, shorts, bh&trosor, necessär,parfym och en bikini, sen skulle Per beställa en till parfym till mej som inte fanns i affären i 50ml, men han vägrade görat om ja inte tog 100 så ja får väl ta den då:) 
Sen köpte jag lite presenter till perran oxå och ja tror du kommer bli superglad för den som jag o mamma beställde till dej:*
Och nu till något annat, jag är så dum i huvudet som går ner för perrans stora trapp fulla händerna med grejer så ja tappar mobilen o nu är precis hela skärmen sprucken o ful.. ååh ja hatar mej själv när såntdär händer. Men ska iallafall träffa Peah förhoppningsvis efter hon har varit hos doktorn o jag saknar henne sjukt mycket!
Min ängel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0