Summer of 2012.

För de första så hatar jag den nya designen på blogg.se och jag hatar mitt sommarjobb, fattar inte ett skit typ. Men nu till det bästa! Jag har kommit in på handelsprogramet med Emelie! as skönt, att veta att man inte får gå IM som de heter nu.. Men ska såklart plugga extra svenska så att jag kan gå högskolan i Sundsvall eller i Gävle och plugga till frisör! Och om drygt en vecka så slutar både jag och Perran att jobba och då får vi våran lön samt Perrans stipendium(om vi har tur, men de får man hoppas på.) plus att mitt hjärta fyller hela 18 år! ♥ och han har fått en lägenhet som vi ska inreda! kommer bli så jäävla kul! vi ska åka till Gävle eventuellt och då ska jag äntligen efter alla dessa år som vi har pratat om att göra det så ska jag få träffa Jennifer!! efter 5år så ska vi äntligen träffas där, kommer bli så otroligt roligt. Och Per o jag ska till Ikea och köpa en massa saker till hans lägenhet och jag vet precis vad jag ska ge han i present! tror nog att han kommer bli superglad ;) 
Och jag ska shoppa som aldrig förut för pengarna och tatuera mej efter sommaren, Och träffa alla underbara vänner!
Just nu är för de mesta allt bra. 
 ♥ ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer bli grymt! 3 år till med varandra!:D

Svar: ellerhur eeemelie! ;D
beeatricee.blogg.se

2012-07-06 @ 10:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0