who do u think u are, acting like a fool, superstar,moviestar breaking all the rules, beautiful wonderful living just a lie.

.
.
,
Dagen börja med att jag vaknade vid 11 tiden,tog en dusch och drog direkt iväg till finaste Agnes, vi pratade mest och kollade på när hennes syster Lina och hennes mamma byggde ihop hennes nya garderob haha, sen efter trettio tusen timmar kommer Kim oxå! och vid nio tiden gick jag hem, och imorn tänker ja åka till min älskade och stackars Per som är lite smått sjuk sådära, krya ♥ mitt.
Och jag längtar som faaaan tills den 20, bara 9 dagar kvar så är man 16år!

Kommentarer
Postat av: peah

Svar: :P Hahaha jaaaa,va så jävla tvungen ;D<3

2012-03-22 @ 23:22:31
URL: http://peahtakinover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0