Nyklippt..

Det var meningen att jag skulle färga håret tidigare idag men min mamma ville inte hjälpa mej förens jag hade klippt mitt hår eftersom att det är så slitet och senast jag klippte håret var i Juni, det ångrade ju jag mej jätte mycket för att det blev så otroligt kort gemfört med vad jag är van vid.. fattar inte att jag skulle.försöka blondera tillbaka mitt blonda hår heller när jag inte alls trivs i det längre. Men jag gav mamma en chans ändå och ENDAST klippa topparna för jag klarar verkligen ibte av att ha kort hår.. men det blev snett och det slutade med att min kusin Maja fick hjälpa mej att jämna till och nu har jag lika kort som i somras.. men är såklart väldigt tacksam att hon hade tid och ville göra det! så nu ska jag vara jätte försiktig med vad jag gör med mitt hår och de blir inge mer spontanfärgning på ett jäätte bra tag. Ska nu vänta tills mamma har tvättat klart så ska hon färga håret på mej för sista gången på väldigt länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0