Shopping!

Efter skolan så stannade jag,Peah och Daniel kvar på stan ett tag och eftersom att både jag och Peah har presentkort på gina så kunde vi inte låta bli att köpa nått haha.. mina inköp blev två tröjor idag och igår tre trosor och ett linne. Plus ett paket väntar jag på också på därifrån som borde komma snart tycker ja. Känns som att de är de enda roliga man kan göra när jag saknar min älskade pojkvän såhär mycket. Vi kommer förmodligen träffas igen på söndag då det även är vår 19månaders dag! älskar dig bara mer och mer för varje dag som går♥ och tänk att snart har vi varit tillsammans i hela två år, det är sjukt vad tiden går snabbt, och allt vi gjort tillsammans är dom bästa minnerna. Jordens mest finaste skapelse är du Per, min ängel, och vi ska fira våran månadsdag med bio och en massa mys. Ser verkligen fram emot det. Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0